Van Geit BVBA sport25_logo sport25_logoIndex
Inloggen profiel leden pm prono hosting garage
regels registreer stats groepen zoeken
Het is 30 jul 2010, 04:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ DST ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: [FM 2006] KV Mechelen

Wereldster

Ik zal ook maar eens een topic aanmaken over FM2006 zeker...

In het seizoen 2009/2010 trainer geworden van het noodlijdende KV Mechelen, trainer geworden in December toen de club op de 17e plaats in 2de klasse stond. Eerder was ik 3 jaar aan de slag in Lokeren, enkele maanden bij Sheff. Wednesday (toen werd ik het daar beu :D), en daarna een half seizoen bij Westerlo waar ik ontslagen werd omdat ik geen kampioen speelde maar tweede eindigde.
Enkele spelers ingekocht met de winterstop bij Mechelen, mooie 2e ronde afgewerkt en op het einde van het seizoen stond ik op een mooie 7e plaats. Wel 20 punten verschil met de eerste 6: Lierse, KVSK, SW Harelbeke, Moeskroen, Oostende en KV Kortrijk.
Dit seizoen is 10 speeldagen ver, sta op een mooie 2e plaats achter degradant Zulte-Waregem. Enkele Belgische talenten gekocht (zoals De Troetsel van Zulte-Waregem) en een nieuwe topscorer binnengehaald: Luigi Della Rocca. 12 goals in 10 matchen :cool:

Doelstelling dit seizoen: promoveren naar eerste klasse (al wil het bestuur en de supporters enkel een respectabele plaats) :D

"Alles wat het liberalisme in Dietsland heeft ontbonden, zullen wij weer binden. Het volk aan zijn wezen, zijn grond en zijn staat; de ledematen van het volk aan het volksgeheel, aan het volkslichaam en aan zijn hoofd." (Joris Van Severen)

Profiel BerichtGeplaatst: 30 dec 2005, 13:48 

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ DST ]