Van Geit BVBA sport25_logo sport25_logoIndex
Inloggen profiel leden pm prono hosting garage
regels registreer stats groepen zoeken
Het is 30 jul 2010, 04:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ DST ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2145 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Stamnummer 30: K.Lierse Sportkring

Kernspeler

Lierse-Standard

Hallo, vanuit deze column zal ik elke week trachten voor jullie, de supporters, de wedstrijd van het voorbije weekend te analyseren, zodat jullie een meer klare kijk krijgen over het hoe en waarom van onze manier van spelen.

Het was de eerste wedstrijd van de competitie afgelopen zaterdag, en het is toch altijd even afwachten om te zien hoe de spelers de oefenstof van op training gaan gebruiken in een 'echte' wedstrijd. Ik had wel een goed gevoel na elke training, vond dat ik een zeer goede spelersgroep had, en had er dus voor de wedstrijd tegen Standard veel vertrouwen in. Ik zag ook dat de spelers beter en beter oppikten wat er van hen werd gevraagd.
Met als eerste tegenstander Standard, dat toch in de top 4 of 5 hoort en zijn ambities daarvoor niet onder stoelen of banken steekt, had ik op voorhand wel willen tekenen voor een punt. Je weet nooit hoe sterk ze zijn, ze hadden dan ook enkele nieuwe spelers waarvan je niet weet hoe goed of slecht ze zullen zijn.

Voor mij als trainer van Lierse, was het ook afwachten hoe bv. onze spitsen gingen renderen. Ik denk dat dit laatste goed meegevallen is, al blijf ik erbij dat we met Solari toch nog wat werk aan de winkel hebben. Maar hij bevestigde al het goeds wat we er al van zagen, en de goaltjes zullen wel volgen. De andere aanvallers dan, Thompson deed wat van hem verwacht werd, en De Wilde scoorde als invaller, meer kan je dus niet verlangen als trainer.

Het middenveld, Milenkovic vond ik ook zeer behoorlijk spelen, hij wijkt nu voorlopig uit naar de links midden, doordat we meer een 4-4-2 spelen. Ik vind het trouwens ergens goed dat we ons nu genoodzaakt zien om een ander systeem te spelen, door de afwezigheid van onze flankspelers Tohoua en Delorge. Zo kunnen de spelers sneller leren hoe ze in verschillende systemen moeten reageren bij balbezit, balverlies, etc.. Het is toch de bedoeling dat we die 2 à drie spelsystemen zo snel mogelijk onder de knie krijgen.
Maar tegen Standard was het dus een 4-4-2, met Sels, Milenkovic en Wils die perfect deden wat hen was opgedragen, zij werkten in functie van het team, een zelfde rol die ze al hadden gespeeld tegen Heusden-Zolder en Dortmund. Door die 4-4-2 kon Mitu iets minder aanvallend spelen dan ik had gewild, en de eerste helft liet hij zich ook iets te veel terugzakken met een Bisconti die hem constant op de hielen zat. Dat hebben we bij de rust bijgestuurd, en dan zag je meteen dat hij iets meer vooruit spelend een belangrijke rol kan vervullen. Hij moet dit seizoen de smaakmaker van Lierse worden, hij wordt ook meer nauwgezet in het oog gehouden door de tegenstander, dat merkte je zaterdag al, maar hij heeft genoeg voetbalintelligentie om dat te omzeilen.

Als laatste komen we dan bij onze verdediging een keeper, ik denk dat zij bijna foutloos speelden. De tegengoal was natuurlijk te vermijden, maar was vooral te wijten aan concentratieverlies. Ik wil niet direct een speler bij naam noemen die verantwoordelijk was voor de dekking van Tchité op dat moment, maar het is duidelijk dat er een communicatieprobleem was tussen de verdedigers. In de groep zullen we die fase bespreken, net zoals de rest van de wedstrijd. Ik heb net (maandagnamiddag red) met Patrick 2,5 uur de wedstrijd via videobeelden geanalyseerd, dat is toch altijd nuttig om bepaalde zaken of fouten uit te leggen aan de spelers.

Een gelijkspel tegen Standard, en mijn gevoel na de match was er dan ook één van tevredenheid, meer dan tevreden zelfs. Mijn spelers hebben mezelf, en ook de supporters denk ik, kunnen overtuigen dat ze enorm veel enthousiasme toonden om de wedstrijd te winnen, evenals karakter en vechtlust. Ook op technisch vlak waren we niet de mindere van Standard, mijn spelers weten perfect wat ze wel en niet kunnen. Ze vertonen ook elke week progressie op training, dat belooft voor de toekomst.

In onze volgende wedstrijd, uit naar Westerlo, kunnen we misschien nog iets hoger spelen dan tegen Standard. Dat hangt veel af van de beschikbaarheid van Tohoua, die sluit aan bij de groep deze week, maar het is niet zeker dat hij speelklaar geraakt tegen Westerlo, dus daar wil ik nog niet op vooruitlopen. Georgiev zal volgende week wel speelgerechtigd zijn, waarschijnlijk komt hij dus bij de kern.

Afsluitend wil ik nog even de supporters bedanken, ik denk dat zij het enthousiasme dat de spelers toonden op het veld, direct overnamen, en zo kregen we een hele leuke sfeer. Zelfs toen we achterstonden, bleven ze erin geloven en riepen ze de ploeg naar voor. Dat was ook te merken in het begin van de tweede helft, toen we Standard echt onder druk konden zetten, waaruit dan uiteindelijk de gelijkmaker vloeide. Geloof me, de spelers hechten daar toch veel belang aan, zeker als ze achter staan en het mentaal wat moeilijker gaat, ik hoop dan ook dat de supporters elke thuiswedstrijd voor zo'n sfeer kunnen zorgen op het Lisp!

Lierse-GBA

Hallo, vanuit deze column zal ik elke week trachten voor jullie, de supporters, de wedstrijd van het voorbije weekend te analyseren, zodat jullie een meer klare kijk krijgen over het hoe en waarom van onze manier van spelen.

Hallo,[br] Hier ben ik weer met mijn wekelijkse column. Onze eerste driepunter vorig weekend, en dus was ik een tevreden trainer. Na de video-analyse, kwamen we tot het besluit dat er veel meer positieve dan negatieve opmerkingen waren. We begonnen wel slap aan de wedstrijd, met die kans van Snelders, alleen voor doel. Die fase hebben we uitvoerig besproken achteraf, zo vroeg in de wedstrijd mag je nooit zo'n open kans weggeven.

Solari
En dan volgden de 2 doelpunten van Solari. Ik ben opgelucht voor die jongen, maar de doelpunten waren vooral het gevolg van een goede teamprestatie. Solari was dan telkens onze man op de juiste plaats, met de optimistische afwerking. Voor een spits toch heel belangrijk, dat die eerste goaltjes er zijn. Met het tweede doelpunt was wel wat geluk mee gemoeid, maar ik zei het vorige week al, als je goed speelt, kan dat tikkeltje geluk niet uitblijven.

Balcirculatie te traag
Nog een negatief punt was onze balcirculatie, die was minder goed dan in vorige matchen, en ging te traag. Maar we waren steeds de betere ploeg, hebben GBA goed opgevangen, en kregen heel wat kansen om verder uit te lopen. Jammer genoeg zetten we nog niet meer kansen om in doelpunten, maar dat zal wel beteren.

Imschoot - Sels - Raeymaeckers
Doordat Delorge nog niet volledig fit was, had ik drie keuzes voor mijn rechterflank. Je kijkt ook een beetje naar de tegenstander, zodat je weet wie het best tegen die bepaalde tegenspeler zou functioneren, en in dit geval was dat dus Imschoot, die ik zeer behoorlijk vond voetballen.

Tohoua?
Ik ben blij dat we terug een beroep konden doen op Dolfke. Hij haalde nog niet het niveau van in de voorbereiding, maar presteerde toch al bevredigend. Het is een speler waarvan altijd dreiging uitgaat, die een actie kan maken en daarbij één of meer tegenstanders uitschakelt. Een zegen voor de ploeg dus.

Publiek
Ik kom er nu bijna elke week op terug, maar ze verbazen me week na week dan ook meer en meer. De sfeer was schitterend, springende en dansende tribunes, gewoonweg fantastisch. Ik hoop dat ze ons op deze positieve manier blijven steunen.

Mitu
Van zijn drie gele kaarten, waren er zeker 2 te vermijden. Nu vind ik wel dat we hem beter tegen Brugge moeten missen waar we de underdog zijn, dan in onze volgende thuismatch tegen het stugge Bergen, waar we zijn creativiteit goed zullen kunnen gebruiken. Natuurlijk heb ik hem er liever altijd bij, maar als het dan toch moet, dan toch liever tegen een ploeg die zelf het spel maakt zoals Brugge.

Delorge
Ik heb de reservenwedstrijd waar hij die 2e gele kaarten in kreeg zelf niet gezien. Ik had maandagavond last van koorts, en heb ook de dinsdagtraining moeten passen. Van mijn assistenten hoorde ik echter dat de kaarten zeer licht gegeven waren, maar het blijft een spijtige zaak natuurlijk. Hij is immers niet alleen geschorst tegen Brugge met het eerste elftal, maar ook met de reserven maandag, net nu hij wedstrijdritme kan gebruiken na zijn blessure. Gelukkig konden we voor volgend weekend nog een oefenmatch inlassen, zodat hij daar kan meespelen.

Fassotte
De derde belangrijke pion die we moeten missen tegen Club. Nu heb ik wel het geluk dat ik over 4 evenwaardige centrale verdedigers beschik, waarvan er dus toch 2 beschikbaar zijn dit weekend. Nnaji ligt nog even in de lappenmand, maar zelfs Milenkovic en Wils kunnen op die plaats ook spelen. Fassotte en Nikolovski deden het voortreffelijk de voorbije weken, en er was dan ook geen reden om hen te vervangen. Ik ben ook enorm blij dat Jonas zo goed is ingevallen tegen GBA, want hij zal er moeten staan tegen Club.

Brugge Europees gespeeld op woensdag
Volgens mij gaat dat enorm in ons nadeel uitdraaien. Fysiek zijn ze sterk genoeg om gerecupereerd te zijn, en vanaf nu primeert de competitie terug bij hen. Ik maakte het met Lokeren al 's mee dat we tegen Club moesten spelen na een Europese midweekmatch, en we hielden er een kater aan over. Brugge is de favoriet, maar ik vind niet dat we ons volledig aan hen moeten aanpassen. Wij gaan ons eigen spel spelen zoals de laatste drie weken, maar je moet realistisch blijven, zij zijn torenhoog de favoriet, en wij uiteraard de underdog. Je speelt tegen een topploeg, en dit is dus een serieuze waardemeter voor de spelers. Ik reken op de trots van de spelers om te tonen dat ze dat niveau benaderen of zelfs aankunnen. We moeten ons niet op voorhand gewonnen geven omdat het op Club is, maar erin geloven dat we er iets kunnen halen, en met aanvallende intenties spelen. Op dat aanvallende systeem trainen we al enkele weken, en ik ben alvast benieuwd wat dit gaat geven tegen Brugge.

Club Brugge - Lierse: 1-0

Hier ben ik weer met mijn wekelijkse column. Voor één keer is het eigenlijk een tweewekelijkse column, want het vorige weekend hebben we geen competitievoetbal gehad. Ik heb dan ook gewacht met het schrijven van deze column tot ik ook wat kon vertellen over NEC-Lierse.

CLUB BRUGGE - LIERSE
Laten we eerst de wedstrijd op Club Brugge analyseren. De eerste helft van ons was zeer degelijk, erna hebben we de wet van de sterkste moeten ondergaan. De druk werd te groot, er was te veel balverlies en we konden de bal niet bijhouden. Dat had in mijn ogen deels te maken met de afwezigheid van Marius. Hij was geschorst en brengt toch technische waarde in onze ploeg. Ik dacht eerlijk gezegd dat we ondertussen al verder stonden dan wat we gebracht hebben op Club.

De verdediging speelde vrij goed met een ijzersterke Van der Straeten. Ik ben ook zeer te spreken over de prestatie van Nikolovski, Timmermans en Wils. Ze hebben van mij vertrouwen gekregen en hebben zich bewezen. Daar ben ik zeer blij om, al moet ik vooral de jongeren nog regelmatig wijzen op wat jeugdzondes. Helaas betaalden we die ook cash na de fout van Timmermans. Dat is heel frustrerend, want die jongens speelden een goede partij op 1 fase na. Als ik terugblik op al onze voorbije wedstrijden pakken we te veel vermijdbare doelpunten. Ik heb als trainer 2 keuzes: ofwel calculeren we dat in, ofwel niet. Ik opteer voor het eerste. Deze jongeren moeten de vaandeldragers worden van Lierse. Het is logisch dat dat nooit kan lukken zonder het vertrouwen te krijgen.

Algemeen kan ik stellen dat ik na 4 speeldagen tevreden ben. Iedereen werkt hard en de omschakeling naar mijn systeem is sneller gerealiseerd dan ik had verwacht. Dit systeem vraagt veel meer concentratie van de spelers. Ik wil hen feliciteren, we zijn op de goede weg.

4 OP 12
Ik krijg de laatste dagen steeds de vraag: 4op12 is dat voldoende voor u? Ik kan jullie zeggen dat onze doelstelling voor het seizoen een 7op15 was na de eerste 5 wedstrijden. Als we volgend weekend winnen tegen Bergen zitten we op schema. Ik ga zelfs meer zeggen, we moeten winnen tegen Bergen!

NEC - LIERSE
We hebben vorige week nog een oefenwedstrijd kunnen vastleggen tegen NEC. Toch geen kleine naam in Nederland, waar we 1-1 tegen gelijk speelden. Dat resultaat op zich interesseert me weinig tot niets, eigenlijk was het de bedoeling om nog wat dingen uit te testen en enkele jongens weer matchritme te laten opdoen. Dan denk ik vooral aan Delorge, Fassotte, De Wilde en Mitu. Ik wil vooral concurrentie kweken. Nu is het mogelijk om de spelers ook duidelijkheid te geven. Daar had ik tijd voor nodig.

LAURENT DELORGE
Het was jammer dat ik Laurent niet mocht gebruiken op Club Brugge. Ik had hem graag laten invallen. Het hangt nu deze week van hem af hoe hij zich manifesteert op training. Ik beslis dan eind deze week of ik hem laat starten tegen Bergen of niet. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar verkies toch om hem te laten starten. Invallen na zo'n lange afwezigheid is extra moeilijk. Als ik hem laat starten en hij zit erdoor, kan ik hem nog altijd vervangen.

LIERSE - BERGEN
De 3de thuiswedstrijd van het seizoen, ik kijk er al naar uit! Het begint misschien te vervelen, maar ik voel echt een warme band met de 12de man. Niet enkel ik, maar ook onze spelers halen meer energie uit de reacties en sfeer waar onze supporters elke week voor zorgen. Op Club Brugge zijn ze in een grote minderheid en toch hoor je ze boven alles en iedereen uit. Het engagement dat ik bij onze 12de man kan terugvinden is uniek! Ik lees dat ze wekelijks bezig zijn met vlaggen te maken, liederen te schrijven, ... . Knap!

Ik heb ondertussen ook het verslag van onze scouts doorgenomen. Daaruit blijkt dat Bergen voetballend sterk vooruit is gegaan in vergelijking met vorig jaar. Ze spelen met veel volk achter de bal en hebben vooraan 2 gevaarlijke spitsen. Ik waarschuw vooral mijn jongens voor de counter. Wij spelen nu hoger, willen het spel maken, maar moeten tegen ploegen als Bergen daar heel goed voor oppassen.

SPITSEN
Ten slotte wil ik nog een woordje kwijt over onze spitsen. Ik ben van het principe om te spelen met de "man-in-form". We willen hoog spelen en hebben nu met Solari daar een ideale speler voor. Bjorn De Wilde is een ander systeem gewoon. We zijn samen met hem aan het werken om ervoor te zorgen dat hij ons systeem onder de knie krijgt. Zo moet hij een concurrent worden voor de andere spitsen. Momenteel past zijn manier van spelen niet in ons concept. Iemand als Kristof Imschoot kan ik dan weer op verschillende posities uitspelen, wat mezelf ook mogelijkheden geeft.

Geschreven Paul Put

Door het uitgestelde praatcafé, zal ook onze actie voor de grasmat blijven lopen tot 1 oktober. Op de middenstip kan echter niet meer geboden worden. Er zijn nog een 700 tal kaarten te verkrijgen in het themacafé en op het secretariaat. Deze kosten 10 euro per stuk.
U kan zo nog kans maken op enkele prachtige prijzen. Ook de loting hiervoor zal plaatsvinden tijdens het praatcafé.

RADIO LIVE:
U hebt er lang op moeten wachten, maar vanaf dit weekend staat uw vertrouwde afspraak met "LIERSE LIVE" weer wekelijks op het programma. Als ideaal aperitief van uw voetbalavond brengen wij steeds 2,5 uur voor elke wedstrijd de recentste nieuwtjes en de leukste weetjes over uw favoriete voetbalclub. We doen dit op RADIO HORIZON, dat verhuist is naar 107.1fm!
Zaterdag nemen we de draad weer op met een terugblik op de voorbije wedstrijden van Lierse. We hebben een centrale studiogast, hebben exclusieve interviews met spelers en trainer en blikken vooruit op de toekomstplannen van Lierse en de stad Lier. Meer informatie over de programmering volgt vrijdag.

Afspraak: aanstaande zaterdag vanaf 17u30 - 19u30!

Het zijn belangrijke dagen voor onze club, want maandag zal er een cruciale vergadering zijn met de stad Lier. Het doorlichtingsdossier zal dan besproken worden met het oog op een financieel gezonde toekomst voor onze club.
Om onze supporters hierover de nodige uitleg te verschaffen, plant onze club op vrijdag 1 oktober een praatcafé. Oorspronkelijk zou dit morgenavond plaatsvinden, maar aangezien de voorbereidingen voor de belangrijke ontmoeting met de stad nog volop bezig zijn en er momenteel weinig nieuws te rapen is, wenst onze club dit te verplaatsen.

Hou vrijdag 1 oktober dus zeker vrij in uw agenda, zodra hierover meer nieuws is, zullen we dit via onze website communiceren.

De eerste kalenderwijziging voor onze club dit seizoen is een feit! Aangezien Beveren op donderdag 30 september 2004 de terugwedstrijd van de 1ste ronde van de Uefa-cup moet spelen, zal de competitiewedstrijd K.S.K.BEVEREN - K.LIERSE S.K. verschoven worden naar ZONDAG 3 oktober 2004 TE 15.00 uur i.p.v. zaterdag 2 oktober 2004.

Laatst bijgewerkt door [Manager] op 12 mei 2006, 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 06 sep 2004, 00:49 

Berichttitel:

Kernspeler

Lierse SK en de Stad Lier zijn tot een principieel akkoord gekomen
Ook alle openstaande schulden zouden teniet worden gedaan en inkomsten (zoals TV gelden), die automatisch naar de stad werden overgemaakt als afbetaling van schulden, volledig terug in de kas van Lierse SK zouden belanden.
Hoe de deal en zo in elkaar zit wordt later wel gepast uit de doeken gedaan.

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 07 sep 2004, 15:03 

Berichttitel:

Junior

Als dit klopt, zalig nieuws! :D

Profiel BerichtGeplaatst: 07 sep 2004, 18:31 

Berichttitel:

Kernspeler

Er is tevens een nieuwe persoon op zelfstandige basis begonnen om sponsors binnen te halen. Roger Monissen is zijn naam.
Wordt gastspreker op volgende vergadering supportersverbond.
Er gaat hierdoor een verschuiving komen, maar dat is voor later.

Ipv Football Fanatics gaat er een bord op het scorebord komen met 'bedankt supporters''.

Spelers moeten vanaf nu hun warm eten betalen zoals de arbeiders in fabrieken.

Er is een Antwerpse ploeg (Germinal Beerschot) serieus in de problemen aan het komen maar waarover het gaat kan ik niet juist zeggen, vermits ik maar de helft heb zitten volgen, en tenslotte is het nog altijd men, maar dat kan ik tevens ook niet zeggen.... :lol: :lol: :lol: ja sorry zene

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 08 sep 2004, 23:04 

Berichttitel:

Gold Member

Gaat het over Cruz?

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 08 sep 2004, 23:26 

Berichttitel:

Kernspeler

S@bri schreef:
Gaat het over Cruz?

Hm, het gaat meer over geld....

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 08 sep 2004, 23:28 

Berichttitel:

Kadet

Peter schreef:
Er is een Antwerpse ploeg (Germinal Beerschot) serieus in de problemen aan het komen maar waarover het gaat kan ik niet juist zeggen, vermits ik maar de helft heb zitten volgen, en tenslotte is het nog altijd men, maar dat kan ik tevens ook niet zeggen.... :lol: :lol: :lol: ja sorry zene

Zijn ze weer bijna falliet?? Kdacht da ze Verhaegen toch een iets slimmer bestuurt hadden nu...

Profiel BerichtGeplaatst: 08 sep 2004, 23:53 

Berichttitel:

Kernspeler

Figuur van de speeldag Marius Dan Mitu wil Belg worden, misschien iets interessants voor de bondscoach.
Zo wordt hij een EU-speler en gemakkelijker transfereerbaar, einde seizoen is hij trouwens einde contract, maar vermits hij Belg zou kunnen worden zou hij ook bijtekenen, er is dan ook geen reden tot paniek.

Zé Filho alias José De Souza Santana was gisteren een 'grote' bezoeker op het Lisp, toen de hoofdtribune in de mot had dat hij er zat begon een groepje zijn naam te scanderen terwijl hij terug zwaaide, hij zoekt na twee jaar tweedeklasser BSH Manicoré een Belgische ploeg, tegen hem praten is trouwens echt wel leuk want zijn Nederlands begrijpt die nog goed, maar het spreken is echt om in de lach te schieten, en dan begint hij zalig mee te lachen.....

In de jeugdwedstrijden blijkt dat al zes weken scouts van RC Genk aan het neuzen zijn, zaterdag (gisteren) werd er zelfs een speler benaderd om naar RC Genk te komen, maar ze kregen een dikke njet terug, Genk ging zoals geweten al met één van de grootste momentele talenten lopen in het tussenseizoen via een breedbeeld tv en 2.500€ per maand....

De speaker was alweer om te huilen, gisteren tijdens de voorstelling nam hij nieuwe namen in de Belgische competitie waar, de namen ''Milen Georgevic, Daaati en vooral toen Jurgen Cavens inviel, euh sorry Raeymaeckers'' brachten het stadion meermaals aan het lachen. :lol:

Ongeveer de 27ste zal geweten zijn dat de stad het stadion gaat overnemen, één van de problemen nog is dat het voorstel dat gegeven is aan TSV Lyra en Lierse SK niet in goede aarde valt van Lierse SK, ze willen de kosten berekenen via het aantal toeschouwers, maar zegt Lierse SK, de spelers van Lierse en Lyra verbruiken evenveel water.....
10% zou in de handen blijven van NV stadion en de rest neemt het stad over, zelfs alle schulden gaan dan mee naar de stad....

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 12 sep 2004, 15:59 

Berichttitel:

Belofte

Peter schreef:
Figuur van de speeldag Marius Dan Mitu wil Belg worden, misschien iets interessants voor de bondscoach.

Liever niet, dank u.

Profiel BerichtGeplaatst: 13 sep 2004, 00:40 

Berichttitel:

Gold Member

Laat Mitu maar in de nationale ploeg komen. Eindelijk dan een echte nummer 10 in de nationale elf. (y)

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 13 sep 2004, 12:17 

Berichttitel:

S@bri schreef:
Laat Mitu maar in de nationale ploeg komen. Eindelijk dan een echte nummer 10 in de nationale elf. (y)

En dan die jongen direct opzadelen met alle hoop op het middenveld, de zogezegde nummer 10 en als hij éénmaal het shirt van de Rode Duivels aan heeft, dan is het toch weer typisch op z'n Belgisch: niet wat men ervan verwacht. Als hij België trouwens echt naar het WK zou kunnen tillen, dan speelde hij niet meer bij Lierse. Hij mag zich laten naturaliseren van mij hé, maar ik zou hem toch ni gebruiken voor de WK-voorronde :wink:

BerichtGeplaatst: 13 sep 2004, 12:21 

Berichttitel:

Junior

S@bri schreef:

Mssn kunnen we ook wel 11 ivorianen laten naturaliseren, dan brengen we eindelijk wat mooier voetbal ??
Nee laat maar, als we nu ook na onze clubs ook de nationale ploeg nog meer met buitenlanders volproppen dan hoeft onze jeugd totaal niet meer te voetballen.

Profiel BerichtGeplaatst: 13 sep 2004, 12:31 

Berichttitel:

Wereldster

Dat men eindelijk eens werk maakt van het beperken van het aantal buitenlanders en echt opleiden van onze jeugd.
Mijn inziens moet dit drastisch gebeuren. Laat ons gerust eens een aantal Wk's missen.
Waarom kan dit in andere landen wel???

Profiel BerichtGeplaatst: 13 sep 2004, 12:43 

Berichttitel:

Junior

Hinault schreef:
Dat men eindelijk eens werk maakt van het beperken van het aantal buitenlanders en echt opleiden van onze jeugd.
Mijn inziens moet dit drastisch gebeuren. Laat ons gerust eens een aantal Wk's missen.

(y) 100% akkoord

Profiel BerichtGeplaatst: 13 sep 2004, 12:47 

Berichttitel:

Forumfacteur

Hinault schreef:

goed gesproken hinault (y)

het moet er eindelijk van komen en liefst nu!

Profiel BerichtGeplaatst: 13 sep 2004, 14:24 

Berichttitel:

Kernspeler

Peter schreef:
Zo wordt hij een EU-speler en gemakkelijker transfereerbaar, einde seizoen is hij trouwens einde contract, maar vermits hij Belg zou kunnen worden zou hij ook bijtekenen, er is dan ook geen reden tot paniek.

Mitu: «Pour moi, le football est un art» (14/09/2004)

Le Roumain a marqué les deux plus beaux buts de sa carrière contre Mons

MOLENBEEK t Tout simplement inévitable. Comment ne pas choisir Marius Mitu comme l' Homme du week-end après les deux superbes buts qu'il a inscrits face aux malheureux Montois?

«Assurément les deux plus beaux de toute ma carrière, aux dires même du meneur de jeu du Lierse. J'en discutais d'ailleurs dimanche avec ma maman: mis à part les penalties, tous les buts que j'ai inscrits dans le championnat belge sont beaux. Des coups francs, des tirs de loin, des pichenettes, des volées... Jamais une situation où je n'avais plus qu'à pousser le cuir au fond des filets. C'est un peu une marque de fabrique.»

Tout comme le style de jeu du Roumain: «J'ai tout appris dans l'école de foot du Steaua Bucarest, en Roumanie. C'est un peu l'équivalent d'Anderlecht. Les Roumains mettent beaucoup l'accent sur l'élégance. Surtout à la place que j'occupe. En tant que n°10, il faut cette technique et cette vista. Mais le travail ne suffit pas sans talent. Et ça, c'est un don...»

Si bien qu'il assure ne pas avoir besoin de travailler sa technique.

«On s'entraîne seulement pour le physique et la tactique. Car c'est un sport collectif et il faut aussi pouvoir aider l'équipe. Pour moi, le foot est un art. Chaque rencontre est une fête. J'essaie de faire plaisir aux spectateurs tout en essayant d'être efficace et de respecter les consignes.»

Avec une illustration parfaite ce week-end, sur son premier but personnel: «C'est une phase répétée à l'entraînement. Je dois ouvrir sur l'aile et poursuivre mon effort pour arriver dans les 16 mètres. Je dois bien avouer que cela n'a jamais aussi bien fonctionné que samedi (sourire): le ballon arrive un peu trop haut et je tente une volée mais je ne vois pas la trajectoire du ballon. Je suis encore à terre quand je le vois échouer sur le poteau. Ce n'est qu'en entendant les cris des supporters que j'ai compris que la balle avait fini dans le but. C'est incroyable parce que quatre secondes auparavant, j'étais à 40m du but!»

Et sa deuxième rose n'est pas moins spectaculaire: «Quand j'y repense, je me demande combien de joueurs auraient essayé cette pichenette à 20m de l'objectif. Beaucoup auraient essayé de tirer en force ou de brosser le ballon.»

C'est peut-être à cause de ce manque d'audace qu'on dénigre parfois le championnat belge.

«Le foot est devenu fort tactique, constate Marius Mitu. J'aime y ajouter un peu de fantaisie. Mais à l'entraînement, quand je tente des beaux gestes, ce sont toujours les Belges qui me disent tout de suite de jouer sérieusement. Ce sont les joueurs étrangers qui font le spectacle en Belgique. Les Islandais de Lokeren font vraiment plaisir à voir. Aruna ou Jestrovic à Anderlecht. Si on limite le nombre d'étrangers, on va encore réduire le spectacle» (sourire)...À 28 ans, depuis vendredi dernier, le Roumain entame sa troisième et dernière saison de contrat au Lierse. S'il précise d'emblée qu'il s'y plaît bien, il embraie directement sur ses plans de carrière.

«Pour moi, le Lierse est un tremplin. Comme tous les joueurs, je rêve d'un grand club. Il est grand temps d'y penser: on dit qu'entre 28 et 30 ans, on est au sommet de sa forme... C'est donc l'âge idéal. J'attends les propositions. Je n'ai pas de manager et je ne fais pas de démarches: j'essaie seulement d'attirer l'attention en me distinguant sur le terrain.»

Samedi prochain, à Anderlecht, l'ancien joueur de La Louvière - du temps où la Raal évoluait encore en D 2 - et du RWDM - qu'il a été obligé de quitter suite à la faillite - espère bien briller et faire encore mieux que la saison passée: les Anversois s'étaient inclinés 2-1 à Bruxelles malgré une jolie égalisation de... Mitu.

«Rendez-vous dans une semaine», rigole-t-il avant de demander, toujours aussi souriant, si un même joueur peut être désigné Homme du week-end plusieurs fois sur la saison. «C'est vrai que c'est une bonne occasion de se montrer. Anderlecht est un club qui suscite toujours beaucoup d'intérêt. De la part des médias, mais également des joueurs, qui rêvent tous d'y jouer.»

Marius Mitu avoue d'ailleurs que, contrairement à Aruna, il préférerait évoluer au Sporting plutôt que dans un club de milieu de classement dans un championnat étranger.

«Mais Aruna joue déjà depuis plusieurs saisons à Anderlecht. Moi, j'habite toujours Molenbeek, pour des questions de facilité. J'habiterais donc tout près du stade. Je me plais bien en Belgique. Je prépare d'ailleurs un dossier pour être naturalisé belge et obtenir la double nationalité.»

David De Myttenaere

© Les Sports 2004

MITU: "RODE DUIVEL? ALLES IS MOGELIJK"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Marius Mitu (Lierse) speelde zich afgelopen weekend in de kijker met twee prachtgoals tegen Bergen. "De twee mooiste doelpunten uit mijn carrière."
Mitu speelde voor Roemenië als jeugdinternational. Tot zijn 18e was hij titularis, maar daarna niks meer. "Ik speel 30 matchen per seizoen, maar krijg geen uitnodiging. Bovendien is de concurrentie heel groot met Mutu en Stoica."

"Maar ik sluit niet uit dat ik mijn diensten aanbied bij de Rode Duivels", verrast Mitu in LDH. "Waarom niet? Als ik de dubbele nationaliteit verkrijg, is alles mogelijk."

Hij spreekt in artikel dat hij geen manager heeft, maar het is de manager die het ons verteld heeft.... :?

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 14 sep 2004, 13:19 

Berichttitel:

Elite

Peter schreef:
Lierse SK en de Stad Lier zijn tot een principieel akkoord gekomen
Ook alle openstaande schulden zouden teniet worden gedaan en inkomsten (zoals TV gelden), die automatisch naar de stad werden overgemaakt als afbetaling van schulden, volledig terug in de kas van Lierse SK zouden belanden.
Hoe de deal en zo in elkaar zit wordt later wel gepast uit de doeken gedaan.

Al wat meer info?

Profiel BerichtGeplaatst: 14 sep 2004, 15:17 

Berichttitel:

Kernspeler

Thomas schreef:
Al wat meer info?

Peter schreef:
Ongeveer de 27ste zal geweten zijn dat de stad het stadion gaat overnemen, één van de problemen nog is dat het voorstel dat gegeven is aan TSV Lyra en Lierse SK niet in goede aarde valt van Lierse SK, ze willen de kosten berekenen via het aantal toeschouwers, maar zegt Lierse SK, de spelers van Lierse en Lyra verbruiken evenveel water.....
10% zou in de handen blijven van NV stadion en de rest neemt het stad over, zelfs alle schulden gaan dan mee naar de stad....[/i]

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 14 sep 2004, 16:43 

Berichttitel:

Nieuweling

Diene Solari vond ik ook een belangrijke schakel in de winst van zaterdag. Veel werkkracht, mee verdedigen en bovendien schitterende assist voor Mitu's eerste goal.

BTW: fankaart weeral volop miserie. Beginnen aanschuiven voor ticket om 19u10, 10 personen voor mij, pas om 20u00 binnen. En die arme mensen achter de balie kregen alle verwijten naar zich. :cry:

Zefilho ook gezien, met zijn kameraden. Stond blijkbaar nog scherp (y)

Profiel BerichtGeplaatst: 14 sep 2004, 19:12 

Berichttitel:

Elite

Peter schreef:
10% zou in de handen blijven van NV stadion en de rest neemt het stad over, zelfs alle schulden gaan dan mee naar de stad....

Sorry, ik was gestopt met lezen bij "breedbeeld-tv" :plat:

Profiel BerichtGeplaatst: 14 sep 2004, 21:08 

Berichttitel:

Gold Member

sempy schreef:

Zefilho ook gezien, met zijn kameraden. Stond blijkbaar nog scherp (y)
komt net terug uit Brazilië. Zijn competitie daar zit erop

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 16 sep 2004, 21:28 

Berichttitel:

Kernspeler

Lierse - Bergen: 4-1

7op15, we zitten op schema!

LIERSE - BERGEN
We pakten vorig weekend 3 verdiende punten tegen Bergen. Natuurlijk ben ik daar tevreden over, maar toch mogen we onze eerste helft niet vergeten. Daar liep het niet volledig zoals het hoort. We speelden te verkrampt en gaven te veel de bal weg. De toestand van het veld was ook niet optimaal, want de grasmat was te nat. Natuurlijk is dat een nadeel voor de beide ploegen, maar toch haalden wij hier het grootste nadeel uit omdat we het spel maakten. Ondanks de grasmat konden we toch goede kansen creëren en was er een goede opbouw, maar lang niet zoals in de 2de helft. Je zag dat het 2de doelpunt de bevrijding was voor ons, plots lukte alles. Kijk maar naar die 2 prachtige doelpunten van Marius. Natuurlijk moet je daar ook wat geluk bij hebben, maar wat die jongen presteert is pure klasse.

THUISREPUTATIE
We hadden een afspraak met de supporters en sponsors gemaakt voor de start van het seizoen: we gingen het Lisp weer in vuur en vlam doen staan! Ik denk dat we ons woord gehouden hebben. We staan scherp te voetballen en als je dan die ambiance en sfeer krijgt zoals vorig weekend, dan ontploft Lier! Natuurlijk moeten we met 2 woorden blijven spreken, want ik hanteer een systeem dat risicovol is. Er zullen zeker nog wedstrijden zijn die we zullen verliezen in eigen huis. Voor het aanzien tov andere clubs is zo'n thuisreputatie ook belangrijk. Je kan ervan op aan dat men nu niet graag komt voetballen op het Lisp. Dat is iets waar zowel de spelers als de supporters hun duit voor in het zakje hebben gedaan. We zijn weer die gezellige familieclub en ik hoop dat we ook de sponsors daarvan kunnen overtuigen zodat ze opnieuw in onze club willen investeren.

LAURENT DELORGE
Laurent Delorge kwam terug uit blessure en schorsing. Zoals ik vorige week in mijn column had aangegeven, mocht hij starten. Die jongen heeft mij tijdens de voorbereiding kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. We weten allemaal wat hij kan en ik heb snelheid nodig op de flanken. Natuurlijk speelde hij nog niet zijn beste wedstrijd, maar dat komt wel. Het is nu aan hem om zijn grenzen te verleggen.

ANDERLECHT - LIERSE
Een wedstrijd als Lierse-Bergen is natuurlijk ideaal voor het vertrouwen. Laat ons hopen dat het ons een voordeel kan opleveren op Anderlecht. Dat blijft toch nog altijd een speciale wedstrijd. We hebben er niks te verliezen, maar zijn zeker niet van plan om slechts voor een punt te gaan. De kans is groot dat je dan toch het deksel op de neus krijgt en dan verlies je misschien met 1-0, maar heb je ook 0 punten. We houden dus vast aan ons systeem en gaan zeker niet met een pamper in de broek naar Anderlecht. Yves en Nikolovski zullen er weer bij zijn. Alleen Thompson en De Wilde mag ik nu zo goed als definitief vergeten. Jammer, want ik ben met die 2 jongens toch veel bezig. Bjorn heeft al heel wat pech gehad tijdens de voorbije weken en heeft nu weer een bilblessure.

Afsluiten doe ik met een oprechte dank naar al onze supporters en sponsors. Ik doe dat in naam van mezelf en van de spelersgroep, die me wekelijks tijdens de evaluatie vertellen hoeveel deugd het doet om in deze omstandigheden te kunnen voetballen. We zijn hier dus allen voor 200% tevreden en blijven hard werken om jullie resultaten terug te geven.

Tot volgende week,
Paul.

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 01:08 

Berichttitel:

Belofte

Peter schreef:
ANDERLECHT - LIERSE

Toch een schitterende uitvinding zo een archief.

Peter schreef:
Volgende week naar.....Brugge, dus alweer tegen twaalf en Mitu driemaal geel en geschorst, het is toch weer puur toevallig tegen Anderlecht of Brugge telkemale, ik voorspel nu al dat Milenkovic op Anderlecht mag rusten....

Profiel BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 13:59 

Berichttitel:

Kernspeler

Goh, en nu moet ik men grote excuses aan u aanbieden zeker?
Bij deze... :kus:
Natuurlijk zat ik er met Mitu helemaal op, 1/2 is geen slechte score. (y) :o
Daarbij niet moeilijk de match tegen Mons, lagen met alles onder, hoefden zelden fouten te maken, dus kan je geen geel krijgen.... (y)

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 14:08 

Berichttitel:

Belofte

Nee, excuses zijn helemaal niet nodig. Gewoon niet overal een complot achter zoeken.

PS: Wat betreft die voorspelling over het feit dat Mitu niet mee mocht doen tegen Brugge gebeurde wel op "Sun Aug 22, 2004 11:39". Dus na de match van Lierse. Dan is het niet moeilijk om 50% van de "voorspelling" juist te hebben.

Profiel BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 14:18 

Berichttitel:

Kernspeler

Witt schreef:
Nee, excuses zijn helemaal niet nodig. Gewoon niet overal een complot achter zoeken.

PS: Wat betreft die voorspelling over het feit dat Mitu niet mee mocht doen tegen Brugge gebeurde wel op "Sun Aug 22, 2004 11:39". Dus na de match van Lierse. Dan is het niet moeilijk om 50% van de "voorspelling" juist te hebben.

Die voorspelling had ik correct, maar jij zal dat niet gehoord hebben vermits je niet naast mij zat op Lierse de 3e speeldag, en eveneens niet op forum komt van Lierse SK, zodus 1/2 had ik correct.

ps:De terreinverzorger van de jeugd of de vader van de Kiné of de ouders van Delorge oa. zitten naast mij en je kan hen dat altijd vragen....
Ik zoek achter nergens iets, maar wie graag onnozel wil doen, krijgt gevat hetzelfde aan zijn broek.

(y) :P

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 14:35 

Berichttitel:

Wereldster

Witt schreef:

Ik denk dat hij het Mitu gevraagd had zodat zijn voorspelling uitkwam.
Als je naar de bal slaat met je hand heb je ook een goeie kans natuurlijk :lol:

Profiel BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 15:29 

Berichttitel:

Kernspeler

Hinault schreef:
Ik denk dat hij het Mitu gevraagd had zodat zijn voorspelling uitkwam.
Als je naar de bal slaat met je hand heb je ook een goeie kans natuurlijk :lol:

:plat: :plat: :plat:

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 15:42 

Berichttitel:

Kernspeler

Op vraag van het supportersverbond onder leiding van Nonkel Fredje gaat de match op 10 november te Cercle Brugge SV om 20.30 door en niet om 20.00 ..... (y)

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 18:45 

Berichttitel:

Kernspeler

Drie speeldagen achter elkaar wint een Lierse SK speler de trofee als beste speler van het weekend, eerst was er Solari, dan Van Der Straeten en nu dus Mitu, nu de punten nog... :wink:

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 17 sep 2004, 19:22 

Berichttitel:

Forumfacteur

kom je naar rsca vandaag?

Profiel BerichtGeplaatst: 18 sep 2004, 13:08 

Berichttitel:

Kernspeler

SpeedBoy schreef:
kom je naar rsca vandaag?

Ja, ik ben er altijd bij, behalve vorig jaar op Genk.
Net als in Brugge zullen onze tickets gratis zijn (clubkast), de drank (en de rit) op de bus eveneens en zullen we 12.5€ zakgeld krijgen :lol:

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 18 sep 2004, 13:18 

Berichttitel:

Forumfacteur

wat een leven :green:

Profiel BerichtGeplaatst: 18 sep 2004, 13:19 

Berichttitel:

Kernspeler

Manager Gaston Peeters heeft vandaag een grote sponsordeal kunnen sluiten met de firma NV MONAS GROUP. Het bedrijf met hoofdvestiging te Deurne tekende een overeenkomst voor 3 seizoenen op het Lisp. Monas zal ook al onze jeugdploegen sponsoren en mee op de uitrusting komen van de 1ste ploeg.
Als u een kijkje wil nemen:
http://www.monas.be/splash/index_nl.htm

Ook eerstdaags zou nog een sponsor erbij komen die gaat adverteren via de website, deze zou een vast bedrag per jaar betalen om te kunnen adverteren op onze website.

Het samenakkoord voor het stadion over te nemen van Lierse SK en NV Stadion is rond, het moet nu nog voor de raadkamer komen, als dit een akkoord geeft is de definitieve redding verzekerd van Lierse SK!

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 23 sep 2004, 22:58 

Berichttitel:

Kernspeler

RSC Anderlecht - Lierse: 5-1

ANDERLECHT - LIERSE
5-1, een pak slaag. Ik kan jullie zeggen dat de hele spelersgroep tot woensdag zeer aangeslagen was. Het heeft echt lang blijven hangen. We hebben in het begin van de week de gebruikelijke analyse gedaan en daar wil ik wel wat over neerschrijven. We zijn het er allemaal over eens dat het beter kon. Ook op het veld hebben we dat bewezen, want de eerste 24min stonden wij goed te voetballen. Dan valt dat eerste doelpunt en plots lopen er wat jongens met het hoofd naar beneden. Dat zou niet mogen, maar toch gebeurde het. We toonden te veel respect voor de tegenstander en kwamen te kort in de duels. Een harde maar correcte analyse denk ik. Natuurlijk calculeren we een wedstrijd als Anderlecht in, maar dat wil niet zeggen dat we daarom niet ontgoocheld kunnen zijn.

TOCH POSITIEF
Ik weiger zoals de tv verslagen enkel de negatieve zaken te laten zien. Mijn spelers enkel wijzen op hun fouten is niet correct, daarom wil ik ook over de positieve kant van de wedstrijd wat napraten. Allereerst vergeet ik ons eerste half uur niet. Ten tweede hebben wij op Anderlecht wel 6 uitstekende kansen gehad, werd er een zuivere penalty op Solari niet gefloten en werd diezelfde Solari foutief teruggefloten na een vermeende offside. Ipv 2-0 had het 1-1 kunnen zijn, mocht Peersman die prachtige bal van Stef Wils niet pakken. In ieder geval hebben we wel weer lessen getrokken.

MIJN SYSTEEM
Deze week zei men in een krant dat mijn systeem risicovoller is. Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Je kan inderdaad met mijn systeem zo'n uitschieters hebben als op Anderlecht, maar wat ben ik ermee om mijn veldbezetting helemaal te veranderen? Ik kan daar ook gaan spelen met een libero, 1 diepe spits en dan gaan speculeren op de counter. Maar zijn dat dan geen risico's? Als we zo ga spelen hebben we niks laten blijken van enig voetballend vermogen en dat zit er wel degelijk in deze groep. Ik ben dus ook niet meteen van plan om in de toekomst bij zulke wedstrijden mijn systeem volledig om te gooien. We werken hier reeds 3 maanden aan en uiteindelijk is het een keuze die je moet maken als trainer. Ik kan dat niet zomaar elke week liggen veranderen.

LIERSE - STVV
Ik ben van het principe dat elke verloren wedstrijd rechtgezet kan worden in de daaropvolgende partij, laat ons nu hopen dat we daar zondag in slagen. Ik hoef jullie zeker niet te zeggen dat we voor STVV zeer hard moeten oppassen. Ondanks hun positie in het klassement is dat geen slechte ploeg. Daarbij komt nog hun belangrijkste sterkte: ze hebben punten nodig! We moeten ons daartegen wapenen en ook het geluk wat proberen af te dwingen. Laat ons eerlijk zijn, waarom liep het zo vlotjes tegen GBA en Bergen? Omdat we daar vroeg tegen scoorden. Dat moet nu zondag ook gebeuren en dan zitten we in een comfortabele positie. We weten dat er dan ook duizenden supporters zullen staan om ons mee aan die overwinning te helpen. Samen moet het ons lukken!

Tot volgende week,
Paul.

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 24 sep 2004, 13:59 

Berichttitel:

Kernspeler

Nu zaterdag 6 november 2004 topper u-11 Lierse SK - RC Genk met inzet de eerste plaats.

Alle Genkenaars en Lierenaars op post om 10.00.

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 01 nov 2004, 13:51 

Berichttitel:

Kernspeler

01/11/2004 TWEEDE ELFTALLEN: K. LIERSE S.K. – R.EXC. MOUSCRON 0 – 0

K. LIERSE S.K.
Mardulier – Médard – Dreesen – Bosmans – Janssens Kevin – Delcour – Raeymaeckers – Sels – Solari (81’ Gnagne) – Georgiev – Charai

R.EXCELSIOR MOUSCRON
Martin – Mwika – Van Gijseghem – Chantry (85’ Mununga) – Delacourt – Benajiba – Loi – Soumore – Eslahi (73’ Tresignie) – Dejoiffe – Gallucci

Gele kaarten: Mwika – Loi – SoumoreMardulier – Solari – Georgiev

Scheidsrechter: Dhr. Geert JORIS

In de wandelgangen wordt gesproken over een 18-jarige Braziliaan in januari en ook over Nico Van Kerckhoven naar Lierse SK, mogelijkheid is voor hem ook voor volgend seizoen.

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 02 nov 2004, 00:31 

Berichttitel:

Belofte

Ik vind dat Laurent Delorge steeds meer op Alain Denil gaat lijken. Zowel qua uiterlijk als qua voetbalstijl; Alain was destijds ook bijna niet bij te houden op z'n flank.

(Alaintje is trouwens nog steeds de motor van Scup Dieleghem Jette dit jaar. Een gast met zo'n inzet, zo vindt ge er toch niet veel meer.)

Afbeelding
Afbeelding

Zoek de 7 verschillen :D

Profiel BerichtGeplaatst: 14 nov 2004, 11:53 

Berichttitel:

Kernspeler

Het is wel Alain De Nil ;-)
Je foto komt niet door... :(

De snelste speler momenteel in eerste, Raeymaeckers zal de tweede snelste zijn.
De snelste ooit zal wel Berto Bosch zijn...

Profiel E-mail BerichtGeplaatst: 14 nov 2004, 13:04 

Berichttitel:

Belofte

Peter schreef:
Het is wel Alain De Nil ;-)
Je foto komt niet door... :(

De snelste speler momenteel in eerste, Raeymaeckers zal de tweede snelste zijn.
De snelste ooit zal wel Berto Bosch zijn...

Foto De Nil: http://www.rsdjette.be ->Maar die site blijkt momenteel plat te liggen, waarschijnljik daardoor dat de foto er tijdeljik niet doorkomt, want daarnet kwam hij er hier wel op... Dus ff geduld...

En ja, het is De Nil en niet Denil. Dit is Alain Denil:
http://www.rja.be/denil.html

En 't rare is, die heeft net als Alain De Nil nog bij RJ Wavre gespeeld :).

Profiel BerichtGeplaatst: 14 nov 2004, 13:48 

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2145 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ DST ]